fredag, juli 18, 2008

Stureplan on Tour

hejhej, hemskt mycket hej. Jag är på toppen humör just nu. KOm ganska nyligen hem från Gotland och det var super där, dock hade jag inte med mig någon kamera för jag vet att sånna festligheter blir väldigt blöta, och det blev dom. Champagne och vatten spridare sprutades överallt, solen sken och det var riktigt varmt. Bland vimmlet fanns folk som markoolio, Adam Tensta, jon olsson osv. :) Riktigt roligt. Men vårat gäng bestod av Annie, Maximillian ,jag, Adam, Oliver, Joel Mike, Hanna, Nicoel, och, jossan. Sen träffade vi massa roligt folk på plats och jag tror inte det kan ha blivit bättre. Hotellet var super duper, men vi bodde fler i rummen än planerat men det var bara mysigt.

Men nu ska jag ta en dusch! puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att ha dig hemma igen hjärtat!

Honey Bourbon sa...

(A), skönt att vara med dig igen darling :)