torsdag, juli 17, 2008

Tillbaka till Sverige

Hej på er allihopa. KOm precis hem från Italien och nu sitter jag hemma hos Pappa i Stockholm. KOm precis ifrån stan för jag har varit och shoppat med mamma och My MAX, har verkligen saknat honom. :) Iaf , I italien var det super, kokande varmt, runt 38 grader 24/7, och vattnet svalkade knappt när man badade, folket var underbart och italienare är hetare än jag vet inte vad.. shoppingen var oslagbar och nattlivet var klockrent. Man kan säga att min resa har varit TOPPEn. 5 av 5 toasters!

För min del är det inte lugnt än, om 2 timmat går färjan till gotland för jag ska på stureplansveckan och festa på igen, min välkomstkommitté står där och väntar på mig så det ska bli jätte roligt, och så klart åker jag med max dit och vi och vårat gemensamma sällskap ska bo på plaza hotellet. Livet leker, men nu måste jag packa om väskan och ge mig iväg. PUSS

Inga kommentarer: