lördag, juli 19, 2008

woopioo





Tjenis! Hoppas ni mår bra allihopa? för det gör jag! Gårdagens utekväll var helt okej, alla var glada :) Mesta dels av min tid spenderade jag med J och M och det var mysigt. Träffade även Ante, Jens, Elib osv. Roligt. Jag och en vän blev också erbjduna att få gratis biljjet till O´learys :) men vi hade annat för oss istället,, finns ju bättre ställen, eller hur ;) haha

Hur som helst så har jag inte speciella planer för ikväll, men jag ska spinna runt på dom ett tag till, skulle inte bli så förvånad om det kom ett gäng hit och vi gör som vi alltid brukar.. jaja Vi får väl se. Har hemskt mycket att berätta, men jag vet inte alls var jag ska börja så jag besparar er det nöjet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nice blog. Thats all.

Anonym sa...

Ive read this topic for some blogs. But I think this is more informative.

Anonym sa...

du är så jävla fin :)

Anonym sa...

men du, vilken pudding ;) PUSS

Honey Bourbon sa...

du ja, MAYA;)