fredag, juni 01, 2007

avslutningsdans : )

Halloj, idag har vi haft våra "bal" och alla var jätte fina och det var faktiskt roligt. Alla grabbar var riktigt stiliga måste jag påpeka, en däremot ett minus för maten. Och malins pspi skjutsade dit oss i cabben;)sen fick vi alla 4 jag, frida, emma och malin pooosa fram masa olika folks kameror^^ hihi I like
Jag kommer nog att lägga in bilder imorrn, men vill ni se några andra så hänvisar jag till: http://ballagara.bilddagboken.se för att där finns det några saftiga bilder. Kvällens stora förvånings attraktion var iaf är schumpen sjöng låten I´m too sexy för my jeans, too sexy for my... på scenen. Det var så äckligt fult, jag ville bara då, men när grabbarna sebbe, hagen,uffe och elias sjöng hight to hell så kan man inte säger mer än strålande, och så klart alla var ju från gudmundråskolan, vi riktigt bjuder på oss själva måste jag erkänna.
Hur som helst så är det en vecka kvar tll skolavslutningen och det är elt underbart, och på fredag blir det ju då så klart fet feeest! WOOHOOO. Sen veckan därpå stadsfest... osv. och nu vill jag ha riktigt varmt sommarväder och massa sol.
Och idag så hittade mamma in 1.5 liters hb flaska, men jag kom på en lögn och sa att jag skulle langa den till en kompis, haha och det trodde hon på lol! Ajja men skit samma, nu ska jag tvätta bort allt mitt smink och sova godnatt!


PUSS

Inga kommentarer: