måndag, juni 04, 2007

reeeewlig kväll!

WOHOOOO!
Igår kväll var jag med massa i solle på crusing och det var sten kul! Det var jag, malin, tove, carro,cd,sunk,wendy, linda, jennifer,nicole, mfl som höl ihop, och det var hur kul som helst, vädret var också strålande! Ja det finns mkt att berätta från den kvällen, men nu orkar jag inte bli så lång randig, men lite kortfattat: Vi åkte 10 stycken i malin bil, vi åt, vi drack, vi sprang, vi va på ett jätte högt berg och såg ut över allt och alla, vi skrattde och hade kul! :)

Sen idag så var det ännu bättre väder så jag och sötmalin beslöt oss för att åk till emma, för at hon ringde och väckte oss runt 13:00 idag! ^^, hihi då solade vi lite, sen kom niklas och linus, och vi drog till sandö för att spela volleyboll och det va kul, och då va vi där, och emma och malin badade jag säger bara - burr så kallt:P hihi, sen tog jag moppen till mig hämtade mat typ, som vi kunde fika då satt vi där på volleyboll grejen och åt. Sen åkte dom 4 till gissjö och jag åkta hem, sen åkte jag till ema runt 5 och jag och malin åkte ner för att köpa mat: kebabrullar då stöter vi på 3 snyggingar där och jag blev tänd och malin också lite kanske, hihi, men dom hejjada på oss iaf! Sen åkte vi till emma för att, då efter ett tag kom tobbe och vi lekte kurragömma med dunk haha, och det var as kul. Dock ramlada jag när jag skulle dunka mig och skrapade upp armen och benet, men skitsamma! Sen spelade vi tecknet, jag och tobbe mot malin och emma och jag och tobbe vann! YEEES

Efter det då drig vi till sandö igen för att spela volley boll, men då hänkade linus också med, och jag och tobbe va på samma lag igen, mot emma linus och malin, och vi 2 vann igen! båda setten! Så jälv underbart, och det är sommarlov snart och det är också underbart!
Men hur som helst så var den här helgen riktigt lyckad! (:

Puss hej

Inga kommentarer: