lördag, juni 02, 2007

Crousing i solle ikväll


Idag är det crousing i solle, och jag ska dit med malin :) och då ska vi ha kul hoppas jag och sen ska jag sova där.

Jag vaknade klockan 1 idag och såg att det var värsta sommarvädret då blev jag jätte glad! Och om sex dagar är det sommarlov!

Igår slutade vi typ 20 över ett, då träffaded jag mats, tom och dom på stan, och då va jag med dom i cirka 2 tikmmar, sen körde mats mig till stallet och där va camilla och gizmo, och han är sötast! Hihi, sen kom frida och linnea. Just nu är jag väldigt partysugen men jag ska bespara mig tills på fredag, för då blir det mest med fest, och smmarlov!


Mina lösnaglar sen "balen" har inte ramlat av än och jag håller på att få nåt fel, för jag känner mig som gravt handikappad människa, jag kan knappt göra nåt, och jag kan inte ens få bort dom heller, för vi har inte sån grej somman får bort dom med, och man kan inte dra bort dom heller,för då följer hela riktiga nageln med:S.. BLÄÄÄ jobbigt.

Men nu ska jag klä på mig och bege mig till Malin.


Over and out

Inga kommentarer: