söndag, juni 10, 2007

skolavlsutning 8/6 -07



HALÅ DÄR!!!
I fredags hade vi skolavslutningoch det var lite små sorgligt, men det var kul ändå, det ska bli så skönt med sommarlov! Jag kommer faktiskt att sakna våran klass 9e <3<3

Men sen på kvällen blev det fest iaf, först va jag,emma,malin, och jennie hos linn på bruket och där satt vi och små pratade osv. Sen moppade vi till ante, jag fick köra ema och linn och emma spillde sin cder på mig jacka :( men skit samma! Sen var det jäte mkt folk hos ante, ochd et var riktigt kul :) fast jag tror vi tllbringad en lång stund på toan innan i kom til folkmassan. Men sen efter ca 1,5-2 timmar så begav sig ALLIHOPA till stan, och påvägen dit så sprang jag genom vattenspridarna på IP några till och det var kuuul! Då vart det nog fart på allihopa kan jag lova, vi spang runt på stan och vildam och träffade masa folk och det var trevligt, dock gjorde jag en dum grejoch det var att jag körde moppe em till malin, det vinglade lte, mend et gick bra... som tur va. Sen smådetaljerna sen kvällen minns jag inte riktigt, men det var nog inte viktigt heller, eller aa, vem vet?!
Igår iaf, då vard et filmkväll hos min malin, på skolan och då kom carro,tove och linnea och vi kollade på film, sen efter filmen drog vi ut med mopparna, först till stan sen till sandkajen och sen till gisjö och sen till grämesta skolan. Och sen hem, och då,.. då hände det grejer...
Jag blev stoppad av polisen och jag blev as rädd! Hur som helst så trodde dom min mppe va snodd, dom skulle se vem som äger den, vem den står på va min mamma heter mitt legg osv, oh sen sa dom att jag inte hade lyset på men det trodde jag attg jag visst hade, ajja! Och sistmen inte minst så fick jag blåååååsa! Och vi var ju fler moppar och inte bara jag, men dom andra fick ju inte blåsa?! :O jag menar dom kunde ju ha druckit lika väl som jag, men tydligen inte, ser jag ut som en gangster eller?!?!? Men när jag väl skulle blåsa då bad jag fan till gud och hoppade på att det inte skulle ge utslag sen igårkväll för då hade det varit kört för min del, men det va grönt och då blev jag lite lättare i själen eller vad man nu säger^^ men läskigt var det iaf! Jag tror seriöst att polisen har nåt emot mig! :@ Bajskorvar!

til helgen är det stadsfest och jag längtar, och sen ska jag nog till stockholm wihoo! PUSSAR

Inga kommentarer: