tisdag, juni 26, 2007

stockholm i mitt hjärta...


...låt mig besjunga dig nu. Idag är det allsång på skansen iaf, och jag har starka funderingar på att dra mig dit för det skulle vara hemskt mysigt och lite kul faktiskt. Mina senaste dagar här hos pappa har jag tillbringt med vänner och på shopping det är nämligen så att Nk har rea och det är kanon, värsta tillfällena liksom. Så det är iaf hur mkt folk där som helst och vi fick vip inträde dit för att vi är typ medlemar eller vad det är så det var riktigt soft, man fick champagna osv. sen fick man se en modeshow och det var kul. Dagens investeringar var: Underkläder från Victoria secret och chantelle, riktigt snygga! Ett par shorts från diesel och ett par skor från GANT! Och mer ska det bli jag är grymt sgen på en fet dyr jävla gucci eller luis voitton väska men en sån förmögenhet äger inte jag, får nöja mig med friis&Co eller liknande, för att gå med kopior det tycker jag är riktigt lågt!! Men ett par manolo skor kanske man kan investera i? :D

Nu ska jag ut ch äta på sturehof @ stureplan där bratzen hänger omkring, my peeps;) over and out!

Inga kommentarer: