torsdag, juni 07, 2007

fyllebrännboll

....Igår kväll var jag och kollade på fyllebränbollen som är en typisk tradition för studenterna, och det var nog riktigt kul för dom som var med, och det var helt okej at kolla på med, men sen böev det lite dött mot slutet. Kom hem ca 11:30, och linnea hade flyttat in i sin lägenhet i kramfors igår och det är riktigt bra :) hihi, då har man henne där! (: efter vi hade kollat iaf då gick vi och småfikade hos henne, sen tog jag moppen och drog hem.
Idag på skolan hade vi våran avslutningslunch och det var helt okej, och det ska bli så skönt att slippa alla idioter på den här skolan och bara börja om!! Men sen så efter det då gick jag på stanlite med, tove, malin emma, sunna, mfl.. och satte vi oss på ta niggahcirkle och små solade, sen kom petra och då satt vi där, sen kom nicke och gjorde mig sällskap och sen kom peter och jesper, och sen gick dom och då åkte jag till stallet, solade där, lyckades till och med att somna i solen.
Sen runt 3 då kommer emma, och vi beslöt oss för att ta en tur till gissjö och kolla läget, och det var ett oar stycken där, sen köte hon en glass och körde hem mig.

Och nu är jag på skithumör, vill bara dö typ, jag önskar fan att jag hade dött då jag vurpade med moppen!

Inga kommentarer: