söndag, juni 17, 2007

Kramfors stadsfest

Jaaa, som det låter: helgen har bestått av kramfors stadsfest. En av å roliga attraktioner som händer i kramfors, och för den delen var det rätt så kul i år iaf, inga dyngraka och illamående i mitt gäng, uta vi va helt laom redlösa och hade riktigt kul. Jag sov hos malin båda dagarna iaf och det var mys, dock mådde vi båda sämre på lördagkväll än fredakväll ^^, haha men det får vi tåla. My bad!
Jag har ganska nyss kommit hem iafoch mamma har tydligen kommi på mig med drickandet ch reaktionen var inte så stor hon tog det bra iaf, bättre än vad jag trodde :) hihi
Ajja helgen va riktigt kul måste jag säga, allt möjligt hände, Bla: blev jag fastklämd i en karusell så dom fick nödavbryta skiten och kalla dit sjukvårdare till mig, en jag mår finnemang bara hemskt ont i armbågen..:/.mm

Hur som helst så åker jag til stockholm på tisdag till min bor och pappa, men pappa åker nog bort på onsdan så jag drar till min bror resten av veckan och lite mer och där kommer jag att va och det kommer bli kul så in i norden, mass aparty massa sol och bad osv. at playa del backlura som det brukar kallas. Men midsommar komemer vi att tllbringa i åkersberga med lindas famil och mitt ex och jag tror att läget mellan oss kommer att vara ganska spänt, men yeah yeah whatever...

Upp med händerna för stureplan, höhö
Hang loose canada goose/love from stockholm ;)

Inga kommentarer: