fredag, juni 22, 2007

@ marvins place

Hallå där, nu istter jag hos marvin och det är mitt i natta ;) haha Idag har jag varit hos honom hela dagen typ och vi har inte gjort så mycket alls, bara chillat jäärnet. Vi va på bauhuas idag också med rickard och skulle köpa staket och det var hur jobbigt som helst grabbarna var ju helt oense om saker och ting. Så jag och helen beslöt oss för att dra hem så vi gör och på vägen tar helle en Hamburgare för hon va svinhungrig och jag väntar tills middan. Sen ca en timme senare kommer dom med 4 pizzor och vi käkar alla tillsammans så jag är mätt så jag håller på att spy helt sjukt och det sitter i fortfarande! Men sen pratade vi bara och hade kul, för sen kom linda hem:d hon hade varit i danmark på affärs resa, sen sen satt vi alla och pratade och hade kul. Sen gick dom flesta runt ca halv 11 och la sig för dom va trött, men jag och marvin satt uppe och kolla på film: SHOOTER och den var kanon, AS BRA! riktigt värd att se,Shit alltså ruskigt bra! Sen la han sig också för då va klockan typ 01:00 och jag är vaken fortfarande för jag kan inte sova. Imorrn iaf runt 11 så ska jag linda och marvin till berga och fira midsommar och jag både längtas och ändå inte, det bra är att jag kommer att träffa mitt ex som jag fortfarande är stormförtjust i, men nackdelen är att han har skaffat sig en ny tjej så jag kommer verkligen inte tåla att kolla på dom när dom 2 håller på med varann, jag menar det var liksom vi 2 förut inte dom, Ajja jag får se hur det blir! Men det kommer att hetta till. Hur som helst så ska det vaar massa folk där iaf hela lindas släkt typ så jaa festen börjar ca halv 12 och supandet med, så alla kommer vara helt avslagna till slut, men jag tror vi kommer att ha kul :)

Måste baar påpeka en sak att människoarter av det manliga könet är typ idioter fast det vet vi alla om, tänkte bara påminna er alla lite! JAg är så grymt less på en kille, han är en jävla player jag menar när han är flera mil ifrån mig då kan han bete sig bra, är man med honom då är han nån annan väx upp, jag vill inte ha dig ingen vill!

Jag känner en viss dragning till dig som jag inte kan förklara! Citerat: Chantale

Inga kommentarer: