lördag, juni 23, 2007

midsommarafton

Shiit pommes vilken dag! Jag har aldriv varit med om nån sån midsommar afton. Nu ska jag berätta lite grann hur det va: Jag linda och marvin drar till berga till hennes familj och där är det massor med folk ca 40 pers. Hela festen började klockan 12 och redan runt 14:00 var folket aspackat, vi unfdomar tog det lite lugnare därimot men det blev ett jävla drag sen. Men hur som helst så är det hur kul som helst och vi äter luch och middag grillar leker sjunger osv. Sen blev min bror as packad men det var ju alla så det var ju inget speciellt med det men han pajjade en stol eller den brakde, och det var inte heller så konsigt med tanke på att en biff på 105 kg med bara muskler typ sitter på en lite plaststol. Höhö. Men bland folket fanns Jimmy också, vi hade en lovestory förra året och det baar drog i mig när jag såg honom jag ville bara slita av hans kläder och mm, GAAAHA! ja... och han är så otroligt snäll han bryr sig verkligen och han är snygg och jaa, helt amazing men skitsamma, han hade me sig sin nya tjej malin iaf en jättegullig tjej så vi blev vänner och hade hur kul som helst. det fanns andra ungdomar där med och dom var också hur trevliga som helst. en riktigt skum sak var att Jimmys låtsassyrra, hon och hennes mamma har en stuga uppe i bollsta och vi känner typ samma folk där uppe, helt sjukt, jag menar av allt folk i hela sthlm eller vad man ska säga så har dom stuga just där och man träffar just dom osv. så vi började snaca lite skit om folk och så där uppe, girltalk you know! Så att kul hade vi. Sen drog vi 6 ungdomar på fest till tessi och det var kul, vi sjöng singstar och massa annat skoj vi lekte också mm. Sen kom bulan med sin tjej linda och då blev det bråk av nån konstig anledning hur som helst tuppade linda av och va medvetslös i ca 5 minuter sen vaknade hon och störtgrinade, sen började bulan tjafsa med sin halvsyrra jollan men det ska jag inte ta upp varför. Så stämmningen blev lite kräsen där. Men sen blev det bra igen, en kille som jag träffa dör också minns inte vad han hette en han ville utmana mig på att dricka för jimmy hande tydligen sagt till hono att jag dricker som en tok, det säger bara pang så är det borta, och visste det är en liten sanning i det hela så jag gör det och han blur stupful kexar etc. Jag spelar nykter och verkligen håller mig i skinnet och sen efter 2 timmar så är jag inte så på järnet så då tig vi 2 det lilla lugna. Och jag och jimmy vi var lite bad och wild and crazy, vi kunde verkligen inte hålla fingrarna från varann, vi var verkligen tvugna att strula till det lite och lite annat också, men jag klagar inte det ar iaf underbart! Som tur kom inte malin på oss men det va lite dumt av oss men shit vi hade så kul hela kvällen och dom 2 är verkligen underbara personer. och på ett sätt så käns jimmy som min barnvakt iböand haha, min bror sa iaf till honom innan vi drig, Håll koll på syrran jimmy så det gjorde han, mer är väl;) Fast det som hände fick egentligen inte hända! Han fick iaf nåt adrenil överskott sen på kvällen så hela han skakade av nerver men men...
Vi kom hem ca 5 på morgonen och la oss sen och dom lite äldre peepsen va vakna fortfarande, jag sov iaf hos johanna och dom andra sov lite överallt. Hos ubbe jenny,palla mfl! Sen vaknade vi alla ca 13:00 alla drog till dennis eller johanna eller vad man ska säga och käkade frulle där sen runt 4 då baksmällan och fyllan etc. har försvunnit åker jag och linda och marvin hem + dom andra som inte bor i berga. Men Alla här hemma ligger och är helt döda nu förutom jag för jag är piggoch jag kan fortfarand einte gå riktigt rakt eller jo det kan jag jämt, men det snurrar till ibland! Det finns så mkt mer att berätta/skriva men det orkar jag inte med just nu!



Ciao

Inga kommentarer: