onsdag, juni 13, 2007

bajs

Idag har jag haft bajstråkigt hela dagen! Ja har verkligen inte gjort ett skit, jag vaknade ca 12 och då gick jag ner för att kolla på tv åt frukost, och efter det kollade jag på filmen prestige, den var faktist ganska bra, men lite seg, och igår kolladejag på filmen den svarta dahlian, där var man faktikt tvungen att tänka under hela filmen men den var också rikgti bra, den va iaf baserad på en mordgåta som hade skett i usa på 40 talet typ.'
Hur som helst så är det allt jag har gjort idag kan man säga, jag har inte ens ätit middag, ja åkte till stan med mamma nyss för att handla lite oh då hade bygget redan örjat på full gång inför stadsfesten som är på fredag och lördag, och på lördan ska nina och daniel komma och sova här <3. Och ag har saknat nina hur mycket som helst, hon är min kvinna;) hihi så det ska bli hemskt mycket med mys, fast vi lär håla till på stan hela natten lång!

Och på måndag åker jag till sthlm iaf till pappa och marvin och vänner ochd et ska också bli riktigt kul, jag är verkligen sukt shopingsugen och jag känner verkligen att NK, sturegallerian och östermalm kallar! WOHOOOO

Inga kommentarer: