onsdag, juni 06, 2007

A few days left

Hallo!
Igår var vi med klassen(ista gången vi gör nåt gemensamt) i solle och bowlade, solade och badade, och dety vare jätte mysigt. På bwlingen vann typ jag över emma emma och banin, och typ 3:a i hela klassen :) WOHOOO
Och sen på kvällen var jag i gissjö till typ 12 på natten, med malin, pira, emma, linnea, carro, evelina, emilia, micke, och elias och det var ganska kul, för vi grillade korv och så. Men sen hände det en liten olycka: jag vurpade med emmas moppe, så jag är dunkad gul och blå nu, och min mobil är käpprätt åt helvete och mina nya mjukisar, och så, emmas moppe fick dock också några rejäla skador, men klarade sig som tur va!
Idag är det nationaldan, inget speciellt men ändå. Jag har iaf solat i cirkus timmar idag, ochd et känns lite i ansiktet faktiskt, snart ska jag också duscha och sen ska jag till stallet och rida, och efter det ska jag till stan och kolla på ölbrännboll:P hihi det kommer bli ganska kul. Och imorrn har vi avlsutnigsmiddag på skolan och på fredag är det avslutning yes yes yeeeeeees! JIPPI och då är det massa fest! Vi ses

pusspuss

Inga kommentarer: