fredag, april 04, 2008

Dagens uppfinningar

Jag måste verkligen sätta tummen upp för dagens uppfinningar så som solarium flygplan osv. (även om dom inte är så miljövänliga)
Jag är hemma i Umeå nu igen flög hem på lunchen från stockholm, va på skolan en sväng gick jag hem. Det var tänkt att jag skulle vara i Stoclholm hela helgen men pappa skulle till götebrog över helgen på något jobbgrejs så jag flög hit igen och insåg också att jag måste plugga. Det är helt ofattbart vad man har hunnit med idag, tack vre att man kan flyga flygplan då går all så snabbt :) och man hinner verkligen med saker man ska göra. För någon timme var jag och solade och det är också bra för man blir brun:) och det är snyggt, haha nerå patetisk kommentar jag la in nu men jag orkar inte visa mina invecklade sidor nu.

Nä nu ska jag städa:)

Inga kommentarer: