söndag, april 27, 2008

Party


Igår var det Party och det var en väldigt impulsiv kväll. Det började med att jag drog till Katrin A.K.A. kärrsan, där började vi piffa upp oss dricka lite. Sen kom Dario och Muggen dit och vi spelade Buzz det var roligt för jag kom 2 tror jag haha:P eller 3:a.
Efter det drog vi ner på stan och träffade massa folk, och det var hur roligt som helst, bland annat Mattias som verkligen skulle hålla koll på mig och frågade hela tiden: vad gör du? Var ska du? Vem är du med osv? haha, men kvällen rullade på vidare och den slutade hemma hos Ante där man kan säga att vi somnade i hans soffa, eller halv somnade fram mot morgonen:P


Men nu ska jag hoppa in i duschen för snart ska jag tillbaka till Umeå.


TACK FÖR SÄLLSKAPET IGÅR ALLIHOPA, lyckad kväll! KYSS

Inga kommentarer: