måndag, april 28, 2008

only you


Hej, dagarna blir bara bättre och bättre. Som ni vet så har jag redan träffat en ny kille, fast det har redan berättat men namnet sparar vi på lite till. Vill inte att det ska gå för fort fram,. eller hur ....;)

Hur som helst, det var vädligt lite sol idag, och idag fyllde hanna år, så jag säger bara GRATTIS IGEN! Efter skolan idag gick jag till dragonskolan för jag skulle träffa ......:) och det var roligt. Och sen promenerade jag vidare hemmåt. Nu sitter jag bara hemma och måste plugga men har verkligen inte lust.
Men I have too. Och nästa vecka är det nationella prov i matte. Alltså snälla om dom läcker ut skicka dom till mig :P NI MÅSTE! chantalen@hotmail.com

Nä nu ska jag ta en dusch.

Jag är nykär, galen och tuff ;) Over and out. honeybourbon.bilddagboken.se

Inga kommentarer: