tisdag, april 29, 2008

JAG ÄR EN KLANT!

ååh vilken dag, ni ska bara veta! Idag hade alla vi ettor nationella prov i engelska, men vet ni vad, det visste inte jag?! Så jag kom till skolan till halv 11, för det är då vi börjar på tisdagar, men nåt stämde inte riktigt. Sen kom jag på att jag har ju hört snack om nåt nationella, så då kom jag på att det måste vara nu idag!
Så vad ska jag säga! GRATTSI CHANTALE, DU HAR MISSAT NATIONELLA!!!!!!! ååh, less! Men skitsamma.
Jag drig iaf på stan sen sväng, då tog jag en latte, med anders, helen osv. sen efter det har jag bara städat mats gamla lägenhet för han har flyttat så vi har bara städat han jag och petronella! Så nu är jag riktigt trött på att städa. Efter det var mats snäll och bjöd oss på glass för vi hade varit duktiga, och sen handlade vi lite grejer.

Nu sitter jag bara hemma och pluggar, och försöker ljuga för mig själv att det här verkligen är intressant och roligt!

Inga kommentarer: