tisdag, april 01, 2008

orolig

- hög frånvaro
- snart nationella prov
- ligger feter
- fattar ingenting


Detta är fyra faktorer som gör mig ytterst orolig nu. Jag är hemma idag igen för jag är riktigt sjuk, men imorgon måste jag verkligen till skolan.
Jag ligger verkligen efter i allt, och nästa vecka på onsdag åker jag utomlands så då går en till vecka förlorad och jag vet inte riktigt om jag kommer njuta så himla mycket då när vi är borta, jag tror att jag kommer att ha ångest för att jag inte är i skolan eller något :S. Och nu på torsdag åker jag igen till stockholm. Tror jag ska flytta dit :) Men jag måste verkligen komma bort och börja tänka på andra saker efter det som hänt. Till och med läkarna sa det att det inte är något som stämmer med mig då börjar man bli orolig när det börjar hänga på psykiska saker..:S

Men ni som känner mig vet att jag klarar mig alltid ur det värsta ;)


Men nu ska jag sticka till solariumet och få lite färg.

Inga kommentarer: