söndag, april 20, 2008

IT

Till att börja med så var jag bara tvungen att ändra min layout här i bloggen, för att få lite vårkänsla över det hela.
Det är riktigt fint väder ute idag och jag har verkligen lust att gå ut på stan och göra något! MEN VET NI VAD!? Allting är stängt i den här jävla staden på söndagar så nu vet jag inte alls vad jag ska göra.. Är sugen på att dra ut och springa också, men pga min luftrörskatarr som har gått över nu men ändå så ska jag ta det lugnt några dagar till. Och det är snart sommarlov också och jag längtar verkligen!
Ska vad hag vet iaf till Italien med mamma och hennes kille, sedan ska jag nog till saint tropez med pappa, och jag vill jobba också men det hinner jag nog inte med som det ser ut nu. Och jag ska vara massor i sthlm också. Jag saknar verkligen den tiden, vill bara tillbaka, allt var så mycket lättare och bättre när man va liten :)

Och jag måste bara lägga till en grej, igår när jag var på stan såg jag en gammal tant och gubbe kanske va runt 75-80 år, men dom gick och höll handen. På något sätt blir man glad i hjärtat av det :)

Inga kommentarer: