tisdag, april 22, 2008

Svenska



Som ni kanske ser så har jag rent generellt gått över till engelska ett tag, men va inte oroliga jag ska skriva på svenska också.
Idag är det iaf ännu en solig och underbar dag och det gör en bara på bra humör. Ganska slapp dag i skolan idag faktiskt. Men man känner ju hela tiden att alla proven närmar sig ochd et gör mig bara stressad och nervös.
Imorgon ska vi nog gå och ta en glass efter skolan vad jag har hört sa malin eller hanna eller nån minns inte, men det är bara om det är bra väder och vi får hoppas på att det är det :)

Imorgon ska jag iaf gymma med carro, dea och david. JUSTE JÖSSES, jag har en inlämningsuppgift i geografi som jag ska lämna in på fredag + svenskaprov på fredag och prov i idrott på torsdag och snart nationella prov ALLTSÅ SERRI PEEPS jag håller på att dö!!
Men det är snart sommar lov och det är kanon kul :)

STÖRS KYSS

Inga kommentarer: