söndag, april 20, 2008

Godkväll

Hej Hej :) För tillfället mår jag bra tack och lov, och jag tror jag håller på att bli frisk nu :). Imrgon ska jag iaf till skolan, känns verkligen som att jag missat en hel del nu.
Rent allmänt har jag haft en ganska slapp dag idag, varit på stan en sväng, träffat en kompis osv. Men nu tänkte jag hoppa in i duschen för sen är det parlamentet och sen bourne identity så jag laddar inför det.

Fick också en inbjudan nyligen till Mango i stockholm för dom ska ha modevisning den 8 maj så det kommer bli skoj :) fast det är en torsdag så jag komemr missa ännu mer skola då.. SUCK! Men jag vill verkligen dit :) Och den 18 maj fyller mamma år så det blir det fest :)
Hoppas min bror har fått ihop lite roliga idéer tills dess :)

Vet inte alls vad jag ska tilllägga mer för ikväll så jag säger väl godkväll och ha det bra:)




Jag är på en ny stadie nu

Inga kommentarer: