lördag, april 05, 2008

världens tråkigaste helg

Det här är den tråkigaste helgen på länge, har i psincip verkligen inte gjort någonting, förutom att städat färgar håret och bara varit hemma. Men imorgon ska jag nog vara med några en stund, och jag måste plugga också!!!
På tisdag åker jag till tunisien med mama det ska bli skönt, och för nån dag sen kom tax free katalogen hem och jag beställde massa grejer :) typsmink parfym solbrillor osv.:P När vi komemr hem iaf som vi nog gör på en torsdag så stannar jag i sthlm under helgen I think:) måste shoppa ännu mer sommar kläder och träffa kompisar:) Jag har ännu en ny raknad affär på min toplista och det är urban outfitters, så ball, och nya PUB är ju helt incredible :)
SUGEN NU! Shopping sommar och kompisar det är mitt liv! :) Ni vet vilka ni är ;) <3

Inga kommentarer: