lördag, april 19, 2008

vår


Min dag har jag mestadels tillbringat på stan, har köpt en tröja eller en stor t-shirt kanske man ska säga. Var sugen på att handla mycket mer, men nästa helg åker jag till sundsvall med mamma så jag ska shoppa där istället.
Igår kväll la jag mig klockan 21:00 roligt nog och verkligen slocknade direkt, men dock vaknade jag klockan sex imorse för jag mådde sjukt illa.. och har gjort det hela dagen typ, men börjar gå över, tack och lov. Latten gjorde nog susen :)
Och förvånansvärt nog har det börjar bli vår i den här staden också (umeå)


Ikväll blir det nog lite fest vad jag har hört från mitt håll, och det kommer nog bli roligt för jag har börjat komma till insikt nu att det är dags att sluta bry sig så mycket om massa onödiga saker och att jag måste börja koncentrera mig mer på mig själv istället och mina prestationer.
Egosim är vägen till framgång

Inga kommentarer: