torsdag, juni 12, 2008

Det går bra nu?


Hej,hallå,tjena!? - jag vet inte hur jag ska börja idag. Jag är på varken bra eller dåligt humör idag. Först och främst, jag har sommarlov nu men utan sommarlovskänsla, jag komemr ändå behöva plugga under sommaren. Hur roligt är det? Inte alls är mitt svar, men jag måste. Det är väl ändå en vardag att gå i skolan och pluagga så man börjar väl bli van. I alla fall jag.
För det andra så är det fest hela helgen men jag är inte ens taggad, vet inte vad jag ska ha på mig och sitter in the deep shir right now också! Fast det är ju mitt egna fel för jag tänker mig aldrig för.
Och för det tredje så ni evt mina planer som jag har nämt tidigare, jag börjar inse nu hur jobbigt det kommer bli att genomföra dom och att det komemr krävas en hel del cash. Och allt kommer itne bli klart udner sommaren heller. Men jaja, nånstans måste man ju börja så får vi se hur det går framöver. Eller hur?
Ja ni vet väl att jag inte är den som ger upp och inte heller ger mig i första taget så det ska gå..

Jaja men hur som helst, nu ska jag ta en långdusch för mer vettigt har jag inte att skriva. Men det komemr nog en update efter helgen och efter allt festande.

Inga kommentarer: