måndag, juni 02, 2008

worthless

Vet inte om det var nödvändigt att jag gick till skolan idag. För när jag kom dit så fick vi bara reda på ebtygen i spanskan sen slutade vi. Då var det bara att knata hem igen och som vanligt dricka sveriges bästa latte. Har blvit som en rutin att göra det nu, och när man dricker sveriges bästa latte så duger inget annat haha, lite bortskämd med det nu. Nejrå, men iaf costas (han som äger caféet osv. har ju vunnit skandinaviska barrista mästerksap några år i rad nu).

Tro det eller ej, idag har jag till och med åkt skateboard, :O Kan knappt tror det själv och jag har konstaterat att det är riktigt farligt. Jag förstår mig inte på hur människor bär sig åt på dom där sakerna. Och vet ni vad, imorgon börjar vi 12:30 mysigt! Vi har börja kring 12 och 13 i snart en och en halvvecka. SÅ NIIICE. Men nu måste jag göra klart min historia uppgift! pussis

Inga kommentarer: