tisdag, juni 03, 2008

högre mål, högre krav

Vilken underbart rolig natt jag har, eller inte. Sitter just nu och inväntar att stanley cup ska börja för jag har så otroligt tråkigt och kan verkligen inte sova. Så jag ska glädjas med lite stanley cup inatt och käka morötter.
Hoppas på bra väder imorgon iaf så kan jag ha kjol på mig, + att kag längtar efter min latteimorgon! MUMS.
Juste skrev klart historian ganska nyligen också, så jag är rätt stolt över mig själv. Men vet ni vad jag lovar mig själv efter sommarlovet; eftersom mina betyg i år är inget att skryta med för jag ahr verkligen inte lagt ner någon energi på skolan i år så ska jag ha verkligen göra det efter sommaren! I promise och ni får påminna mig! För jag har väldigt lätt att ligga i jätte mycket tag och sen tappa greppet ett tag etc. Inte bra, men jag ska verkligen skräpa mig! Måste tjata på mig själv. Och jag ska plugga under sommaren också så man är lite prepared :) Jag vet att det låter hur tråkigt som helst, men det kommer göra stor nytta. I know it.

Inga kommentarer: