onsdag, juni 18, 2008

VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED SVERIGE?


ÅÅÅH HELVETES JÄVLA FAN! HUR ILLA SPELADE INTE SVEROGE IDAG? - Jo ritigt jävla illa! PINSAMT!
Jag var iaf i kungsan idag med masas folk och det var fullpackat där, alla var blågula jag var gul och blå i ansiktet hade sverige tröja och sverige shorts och var inlindad i en sverigeflagga med grabbarna... som alla andra... som var helt 100 på att sveroge skulel VINNA! MEN INTE GJORDE DOM DET, fan fan fan. Ja ni kan ju tänka hur stämningen var i kungsan efter matchen eller strax efter 2-0 målet?!


Orkar inte sura nu iaf, men stämningen är inte på topp längre. Kom hem för bara 3 minuter sen kan man säga och nu behöver jag en stämningshöjjare och vad passar inte bättre som det än en Ben & jerrys? Mm. precis. En sån ska det bli NU, dagens kaloribomb också! Men men.. nån dag!

Idag har jag som ni vet också lunchat med några vänner på sturehof vara supermysigt alla vi tog olika sallader och vatten. MUMS. Sen sprang vi runt lite på stan, jag hittade ett par skor som jag blev förälskad i, med 12 cm klack. Så jag evt itne om jag ska köpa dom eller inte,. jag menar var ska jag gå runt i dom? Till skolan? haha nej knappast? Synd att man inte bor i stockholm längre, men snart så. Snart är jag tillbaka där jag hör hemma. Men jag får se imorgon om jag köper dom eller inte, ska ju gå på stan med Linda imorgon så hon får hjälpa mig.

Men nu ska jag äta B & J! pussis

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fan vilken jävla match! Helt värdelöst!