söndag, juni 08, 2008

love


Sommarlov om 2 dagar. Kan det blir bättre? - Nej inte alls. Idag är det bara en lugn söndag, rätt så skönt ändå. Åker tillbaka till Umeå om några timmar men tänkte hinna med att sola lite till först, städa duscha etc.

Jag blir så irriterad på mig själv att jag bor i Umeå, för jag blev tillfrågad om jag ville jobba på stockholm open i oktober i en vecka, men vet ni vad, då måste jag ju ta ledigt från skolan i en vecka och då är alla mina ledighetsdagar slut om jag gör det. Och hur ska jag då kunna åka till newyork med mamma i vecka? Ja det går i alla fall inte ihop, så jag avstår nog från Sthlm Open. Man måste ju prioritera och jag tar hellre newyork framför det. Jaja.. Så kan det va.
Näst nästa vecka iaf har jag både huset och lägenheten i stockholm ensam också, roligt. Pappa åker bort ett tag, så ja.. det blir ju super. Ska lägga mig i solen nu och lyssna på Manu Chao igen. (sommarkänsla)

xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Massa P.P hos dig då Bruden!

Anonym sa...

men du, jag kan ta jobbet istället (a)

Honey Bourbon sa...

haha alltid P.P;) Och ja, peter kan du säkert. Snacka med min Papi!