söndag, juni 01, 2008

Sista maj!

Hejhejhej! Hemskt mycket hej! Har varit lite bloggtorka nu på sistone, men jag har baar inte känt för att skriva något speciellt. Allting rullar på som vanligt, jag är glad för det är sommar. Har shoppat lite dom senaste dagarna, bland annat 2 klänningar, en kjol, 2 par skor osv.

I helgen var det brännbollsyran och vilken superhelg. HAr mest sjungit singstar och dansat dansmatta och haft allmänt mysigt! :) I love it!

Men nu måste jag städa, kom precis hem från en picnic där vi har spelat kubb, druckit lite cider så carro blev helt fnittrig och kickat lite boll! Super recovery söndag. Även om jag helst ville spendera den i soffan idag och tänka över hur det komemr blir nu osv. Men icke.. det blir aldrig en lugn stund för min del, och det är ju så det ska va! Vill ni se bilder sen helgen får ni kika in på
http://honeybourbon.bilddagboken.se!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bli "fnittrig" av 2,25 låter lite fjåååååååårtis fylla?