måndag, juni 02, 2008

don´t go trippin´


ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD ARG JAG ÄR PÅ MIG SJÄLV NU!!!! Vi har svenska prov nu men det har pågått en timme redan typ, och vet ni vad, min jävlafittmobil väckarklocka ringde aldrig! Så jag hann inte till skolan idag! GREAT!
Jag har helt tappat greppet över mig jälv nu när det gäller skolan nu när sommaren är här! Så typiskt mig! Men min helg har också varit så bra, så det var väl bara nåt dåligt jag gick och väntade på kan man säga. Men på tal om det, jag får massa med inbjudningar jämt till när nya affärer öppnar, eller när det kommer nya kollektioner osv. Och det var just det jag fick i helgen, men eftersom jag inte kunde för jag var här i Umeå i helgen så fick mamma gå på det UNDER MITT NAMN MED MIN INBJUDAN! Vet ni vad som händer då, då vinne hon (jag), en hel makeover med gratis kläder frisör make up och allt, + 2oo:- på peak! PÅ MINN NAMN! Usch vad störd jag blir på det, men jag tror jag kommer få det som det lät på henne iaf. TACK MAMI!

Nu har jag inte nästa lektion förrän 13:10 så jag ska väl springa runt på stan idag som vanligt och köpa mig världens godaste latte på costas! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men challe, så bra som din helg har varit så kan du inte ha flyt hela tiden ;)

Anonym sa...

costas latte är krymt