måndag, juni 09, 2008

Krasch




Godkväll på er. Jag kan verkligen inte sova, vet inte varför? Jag är trött men ändå inte. Och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska på skolan imorgon eller inte. Men jag tror jag stannar hemma, har massa att städa och packa. + att vädret inte ser ut att vara på min sida heller.
Juste har glömt att berätta en sak för er idag: idag när jag övningskörde så gick det lite fel nån gång så jag krockade! HAHAHAH I know, det är pinsamt, men jag är inget pro än!. Men det kommer, I promise. Men i alla fall jag skulle gasa eller nåt sväng, jaja whatever, men det blev nåt fel så jag körde rakt in i 2 vägskyltsstolpar. BRA CHANTALE! Tack och lov hade vi jobbets bil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vilken söt kjol :)

Anonym sa...

hoppas det gick bra med dig?