lördag, juni 21, 2008

Midsommar

Hej på er :) Hoppas ni hade en bra midsommar igår för det hade jag difinitivt, vi hade till och med tur med vädret här i stockholm.
Jag var iaf ute i skärgården med några vänner och båten så klart, vi hade super mysigt, och festandet började redan klockan 12 på dan. Senare så åkte jag till min bror där det var rikigt mycket folk och alla hade jätte roligt. Vi spelade kubb, sjöng, dansade, pratade, hoppade studsmatta, badade i poolen och massor mer. Dock är jag supermätt, men på sånna här helger tar det alrig stopp för folk bara trycker ner mat i en... Dom kilona försvinner nog under veckan får vi hoppas:P
Det talar nog för sig själv. Men däremot har jag hittat mig en ny prins..ovanligt? Nej inte alls, det är ju sommar haha.

Så på måndag ska vi gå ut på stan och lära känna varann bättre sen åker vi hem till mig och är där för pappa är ju bortrest. Mysigt värre.
Men nu ska vi ungdomar fortsätta med våran slappar-recovery dag! puss

Bilder kommer sen när vi orkar lägga in bilder;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Moffe och båten var väl ändå roligast;P

Honey Bourbon sa...

hahahahaha, ja! Krymt!