lördag, juni 14, 2008

Fest, 8000 kronor, portad. Och allmänt bra!


Ojojoj, vilken kväll säger jag bara. Massa fest och massa skoj. Jag hade till och med oturen att bli portad från själva eventet! Bra jobbat för min del, igen. Fan va bra det går för mig nu för tiden. Hur som helst så kom jag iaf nyss hem, skönt. Och ikväsll ska jag se sverige matchen och efter den är det party igen, vi får se var jag hamnar den här gången. Men kul var det i alla fall.

Men vet ni vad..!? Jag har ertappat lifeleader academy stipendiet på 8000 kronor!!Alltså grattis till mig säger jag bara. Igår fick jag hem ett brev och öppnade det så såg jag det och jag bara skrek och blev överlycklig, men det är itne det bästa av allt, jag ska också gå en 2 veckorskurs med lifeeader med Sofi Fahrman som föreläsare och Kitty Jutbring osv. Massa sånt folk. Hur roligt är inte det. Jajaj, jag längtas iaf! WOHOOOOO!! IM SO FUCKING GOOD! Jag förtjänade verkligen det där!

8 kommentarer:

Anonym sa...

du ska ju alltid vaar värst ;)

Anonym sa...

Men du GRATTIS GUMMAN!! eller jag menar mini ;) haha

Anonym sa...

MEN AHHAHAHAHHA CHANTALLE! Varför blev du portad? :O var det därför du baar försvann under kvällen?

Honey Bourbon sa...

Ja det var typ därför jagbara försvann, var ju jockes fel att jag blev dey också xD nerå ska inte skylla på honom. Men jag fick ändå sällskap av några sen för dom tyckte synd om mig! :D

Anonym sa...

FEST IKVÄLL IGEN FETT JAO! PEACE OUT LADIE! xD

Anonym sa...

du är en utav de mest sorligaste människa jag vet modefreak mytoman vågar nog aldrig vara dig själv har typ 1 kg fondation i facet. hahahah sen tror du att du är nått och kaxar hahahahah

Anonym sa...

men du anonyma jävla fjolla som tror du är cool, kan du bara skaffa dig ett liv eller nåt för jag slår vad om att du bara är avundsjuk på henne. Hon använder varken 1 kg foundation eller är en mytoman. Men du verkar vara det! SÅ JÄVLA PINSAMT

Honey Bourbon sa...

Tack Katrin baby! Ja men jag är egoistiskt och uppskattar mig själv för vad jag har åstadkommit, men vet du, du som är anonym det är väl du som inte vågar vara dig själv för du är ju"anonym" tragiskt!! Vågar du inte stå för vem du så behöver du inte klaga på andra som vågar vara sig själva!