söndag, juni 15, 2008

lyckad kväll


Efter ännu en lyckad natt/kväll med massa festande och dansande så börjar jag komma till insikt att stå och dansa i ungefär 2 timmar i rad bara stå och skrika och hoppa blanda massa folk är ytterst ansträngande, men otrologt roligt. Jag har ocks¨å upptäckt en hel del små muskel partier som jag aldrig ens vetat att dom existerade men dom värker för fulla muggar just nu iaf. Föruom det så kom jag hem ca 09:00 imorse och vi gick och la oss igen och sov till 16:00 och kollade på lejonkungen2 och somnade till den. Kunde det ha varit mysigare?
Vet ni vad, jag blev aldrig portad igår! WEEEY! Ibland vill jag verkligen vara 18! Fast vad hjälper det? Man är ju ändå där man inte får och komemr in på sånna ställen, så jag kan nog stanna vid min ålder tycker jag. Det är perfekt!

Nu ska jag fortsätta min återhämtningsdag och dricka litervis med vatten och äta glass sova, och städa mitt rum som jag måste göra för just nu setr det ut som en walk-in-closet. (om ens det)


Tack för en toppenkväll allihopa, ingen nämd ingen glömd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mest med fest!

Anonym sa...

inte en lugn stund för dig inte

Anonym sa...

ska vi sola i humlan imorgon? PUSS bruden