tisdag, juni 10, 2008

Sverige - Grekland


Hej babes! Vilken tråkig dag jag har haft. Skulle till skolan idag till att börja med, och vi skulle vara där 9:30 men det glömde jag bort totalt. SÅ jag kom inte till skolan förräns 13:30 typ! BRA CHALLE! (igen) Jaja, men förutom det så har det spöregnat hela dan. Inte roligt alls, så jag var genomblöt lite senare på eftermiddan, så jag satt med på costas och fikade och väntade på mamma. Sen när hon kom tog jag ännu en latte, MUMS Sen så packade vi mina grejer och jag åkte hem :) DEt känns så bra med sommarlov! JIPPI!

Men nu åter till rubriken. Jag tycker matchen is ig var rätt tråkig men sen satte Zlatan 1-0 och då skrek jag halsen av mig. Och sen efter det, Hanssons tur mål! SHIIT POMPE! Krekerna kan ju kå och äta kreksallad!

Men nu ska jag duscha babes, ska ut på stan med brudarna imorgon! Ciao pusss

Inga kommentarer: