torsdag, juni 26, 2008

I´ve had a good day


Godkväll! Vet ni vad.. min dag har varit TOPPEN idag, och det är jag så glad för. Jag kom precis hem från max(maximilian) och jag har varit med den killen hela dagen. Dock var han redan vaken när jag skulle väcka honom, så då var det inte roligt längre. Men vi gick iaf på stan idag lite, sen så bjöd han mig på en smoothie på Blueberry på NK, (dom bästa smoothiesarna som finns). Jag tog en beatyu box, och han tog en city slim, sen så knatade vi iväg och la oss på gräset i Berzellii Park och låg där i ca 2 timmar och bara pratade osv. Sen ville jag shoppa lite så det gjorde jag, köpte ett par jeans idag, och då blev max också sugen men han köpte en tjocktröja från Ralph Lauren, efter det gick vi hem till honom och satt på balkongen och åt. Kan det bli bättre? - nej, jag tror inte det.

Men vet ni, imorgon åker jag till Italien och jag kommer sakna vissa så otroligt mycket. Men vi får väl hoppas att jag kommer tillbaka ;) närå. Juste 2008-08-08 är det 08 fest här i sthlm hela dagen och kvällen så det kommer vara riktigt med drag. på medis kommer det vara rockkonserter bland annat, hela stureplan kommer spärras av och bli som en lounge, massa saker kommer hända i kungsan osv. JA FULLT ÖS HELT ENKELT, Be there om ni inte vill missa något roligt.

PUSS på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild

Anonym sa...

har du hittat någon ny IGEN?!

Honey Bourbon sa...

Men vadå ny:O jag är ju inte tsm med någon (än) haha och har inte varit det på ett bra tag.. jag har helt enkelt blivit mig själv igen! You know sis;)