fredag, juni 06, 2008

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

goodmorning sunshines! Hoppas allt är bra med er, för med mig är det toppen. Tror inte det kan bli bättre. Är så galet varmt så jag blir helt crazy! Jesus, vad jag älskar sommaren. Igår var jag och kollade på alla studenter och dom var så fina att jag blev tårögd. Grattis till er allihopa, vill skriva alla era namn här men ni är så många. Dom fick nöja sig med alla pussar och kramar igår på natten, för det var party wohoo.
Igår badade jag ute också med malin och hennes hund super mysigt, sen gick vi ut på kvällen och träffade massa folk, malin sov hos emma och sover nog än, men jag var hos stefan inatt och kollade på nasses stora film ca 5 på morgonen eller 6 kanske. SKITKUL! Nu är jag hemm iafm och vi ska ut med båten nu om 5 minuter så jag ska ligga på den och steka idag! :) SUPER.


Men hörrni ha en bra dag! Och ut i solen med er!

1 kommentar:

Anonym sa...

STEKIS! Du steker ju varje dag;) Du och dina shades och kläder. You´re hot!