tisdag, juni 03, 2008

Krymt

sol sol sol! Jag är så glad för nu känner man verkligen att det är sommar. Hade på mig en bli vippig sommrigkjol idag och högklackade sandaltter till. Kände mig supersomrig. Idag började vi 12:30 så ännu en dag fick jag min önskade frukost på costas och världens godaste latte. Borde nästan börja få stammakundsrabatt där haha. Nerå skämt å sido, skämt å sido. Men har iaf börjar ha ganska långvariga konversationer med dom som jobbar där och det är alltid kul att småprata lite. Min pappa ringde mig nyss och sa att han kanske ska köpa en ny båt :) wohoo. Jag verkligen älskar båtar och han med så vi ska åka och kolla på den tillsammans i helgen. Ska bli spännande.

Förutom det så har jag nog sett Umeås grymmaste människa idag, det är en kille med en asskön frisyr och grym klädsmak. Man blir verkligen glad av att se honom. Och hela han utstrålar glädje. Från och med nu ska jag börja bära med mig kameran på stan och fåga om jag får knäppa kort på honom så ska jag visa er sen(om jag nu får lägga ut bilden, dvs.) Imorgon åker jag hem till mamma en sväng också, och ska kolla på studenterna på torsdag och jag lovar att jag komemr gråta igen när jag ser dom. Gör det varje gång. Vet inte varför, men jag blir rörd. Nu ska jag iaf byta om och ut och springa lite och sen packa så jag är klar tills imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

MYS!

Honey Bourbon sa...

men tack donqan!;) Du ska med ut med båten i sommar va. Du förresten gubben, ring mig. Måste berätta en sak