torsdag, juni 26, 2008

mysdag

Goodmorning sunshines! härligt väder idag igen! Tack och lov. Idag har jag verkligen sovit ut..skönt! Igår var jag med krille på stan och shoppade lite, det var väl ganska roligt. Idag har jag inga planer alls förutom att jag ska ta mig till max så fort jag kan och väcka honom och dra ut honom på stan för en sen luch på Lida på torget eller dylikt..Sen så om solen skiner fortfarande så ska vi nog lägga oss o berzellii parken och mysa:) ooh vilken dag.. men först så ska jag kila iväg till sats och gymma lite så jag får skynda mig!:D

Men vet ni vad.. det ska jämt bli så här! Är så jävla trött på det nu!!! Jag har fått en inbjudan till Carina westbergs modevisning på Berns nästa onsdag.. men då, då är jag i italien :@ ÅÅÅÅÅÅÅÅH! jag ville verkligen inte missa det.. men men. KOmmer väl frler möjligheter, och vet ni vad, jag åker redan imorgon. Och förresten är det nån som vill ha min inbjudan så hör av er.. det är nästa onsdag 19:00, mingel, lite kändisar osv.. vårdad klädsel. Ja, ni som vet (vet vad det handlar om)



Puss på er! Måste kila!

Inga kommentarer: