onsdag, juni 04, 2008

Viva Italia






Hej allihopa. Idag är jag superglad för nu börjar jag verkligen inse att det är sommarlov om bara några dagar. Jag åker till italien om sisådär 25 dagar så nedräkningen har börjat. Och jag verkligen bara älskar italien. Massa shopping, glass fotboll.. you name it! Och sist men inte misnt alla människor där är ju så roliga och trevliga. Jag kan iaf aldrig få nog av italien! GAAAH :D Galet.

Ligger iaf i sängen nu för jag orkade inte gå på historian imorse, vi har börjat runt 12 och 13 i en och en halv vecka nu så jag lägger mig jätte sent så orkar inte jag gå upp så tidigt på morgonen. Men liksom vi skulle bara kolla på film, då kan jag ju hellre kolla på den filmen hemma. + att jag får iaf min latte till frukost idag, mums! Tror att jag kanske ska börja klä på mig snart och kila till costas, juste åker ju hem till kramis idag en sväng. Ska bli mysigt.
Pratade med min bror igår också och jag blev lite avis för han ska på fotbolls EM i en vecka innan midsommar typ fick hotell, resan och biljetterna av jobbet. Roligt jobb.. Men nej, nu ska jag sluta hålla på.
Men en kort sammanfattning: Stockholm, HUMLAN, åka båt, italien, annie, playa del backlura, sola, bada, shoppa! (sommaren i korta drag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du hittar dig en italienare nu då, som sist;)

Anonym sa...

Next time Sissy, next time!