måndag, juni 09, 2008

snö?!

Hej hej, hemkt mycket hej. Jag stannade från sklan idag och hade en rejäl sovmorgon till 12:15, vaknade prick då, men jag somnade 03:00 också typ.
Hur som helst, det har gått riktigt snabbt för mig att packa, är nästan helt klart nu, ska bara låta mamma packa det sista imorgon typ, mina sängkläder och kläder som jag har framme nu så att jag kan ha lite att välja mellan etc.
Men snart ska jag klä på mig och springa ner på stan och handla lite, ingen mat iaf, onödigt när jag bara är kvar en dag till. Men nån tröja kanske, en latte och en glass :)

Vet ni, jag läste nyss en artikel på aftonbladet att det är 8 cm snö i kiruna och minusgrader! Det är tragiskt, tänk om det sträcker sig ända hit?! - Okej, jag får inte tänka så mer, jag blir bara på dåligt humör då! Men jag tycker väldigt synd om Kiruna iaf.

Inga kommentarer: