tisdag, juni 24, 2008

REOR!!!


Här i stockholm råder rea/reor för fulla muggar, stan är helt fullpackad på dagarna och alla affärer också för den delen. Helt galet.. men det är ju så det brukar vara.
Pappa tog ledigt för min skull idag och vi gick och shoppade tillsammans idag mitt i smeten, men det var riktigt roligt. Köpte massor, pappa köpte skor och kallingar och skjorta, och jag köpte en lacoste piké en tjock tröja från Ralph Lauren, ett par chinos från filippa K ett par jeans och en kavaj. Riktigt snygga och jag är super nöjd med köpen.

Men nu ligger jag baar hemma och mår dåligt, har sprängade huvudvräk och jag vet inte varför + att jag fryser. Jaja.. om 2 dagar åker jag till Italien iaf, skönt. Vi får väl se om jag ens kommer hem;) haha. Närå måste ju komma tillbaka, då väntar stureplansveckan i visby, sen i augusti ska jag och Petra nog göra en spontanresa baserad på våra impulser där vi bara kommer sitta i vip-hytterna med cosmopolitandrinkar (Kontakter)

4 kommentarer:

Anonym sa...

härligt:) shopping

Anonym sa...

men du roligt. Du och dina impulsgrejer. Hehe. Men var ska ni??

Anonym sa...

har du varit med max idag? ;)

Honey Bourbon sa...

haah ja det har jag:), ska vara med honom idag igen sista gången innan jag åker :(