onsdag, juni 18, 2008

Mysdag


Tjenis! Idag är det en riktigt mysdag. Jag ska strax springa ner på stan och småshoppa lite,ble hemskt sugen nu helt plötligt. Men först om en halv timme ska jag möta upp några kompisar för att vi ska luncha på sturehof, men för mig är det frukost kan man säga Idag är det ingen strålande sol direkt, men det är inte så kallt, tack och lov.

Kvällen för min del blir mycket mer intensivare än dagen, sverige spelar ju idag mot ryssland och jag blir jämt så nervös. Kan nog inte vara bra sånt där?:P Men på tal om det så tror jag att jag och några till ska se matchen i kungsan ikväll eller på ambassadeur, jaja vi får se var vi hamnar. Och vet ni en till sak! Jag har hittat min "drömväska" inte riktigt drömväska men jag är kär i den, den kommer från marc jacobs och den ska jag haffa!!!! Men jag vet dock inte var jag ska få do pengarna ifrån, men det ixar sig, bara blinka med ögonen för mamma och pappa eller nåt så kan dom nog inte säga nej, eller vad tror ni?



PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen kan ju säga NEJ till dina ögon;)

Anonym sa...

hoppas det är toppen väder imorgon så kör vi på humlan;)