onsdag, maj 28, 2008

Chantalle (y)

ojojoj! Vilken skoldag. Idag hade jag bara en lektion och klassråd, och under det klassrådet så skapades ett bråk! Allt handlade om bbc news! Jag ska inte blanda in några namn. JAg är bara glad att jag hade majoriteten på min sida, och vi var för nyheter och tycker att bbc news ska visas på skolan varierande med mtv, the voice, discovery och sexan. Andra tycker inte att bbc news ska visas, pga av att den personen inte är svensk. Det blev iaf ett fruktansvärt kaos, och jag vet jag gjorde inget fel bara förde fram åsikter och stog för dom också! Chantalle is Chantalle.

Men sen att därefter kritiseras för att man är stockholmare och för att man står upp för sig själv är bara bra, jag är stolt. HAHAHAHA, jaja känner er knäckta, I´ve got the power!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gjorde det bra idag! Du är så modig!

Anonym sa...

men challe, jävla fighter du är ;)