lördag, augusti 09, 2008

080808

ojojoj... vilken dag/kväll/natt. Jag har aldrig sett så mycket folk i sthlm och inte heller på stureplan samtidigt, ca 30 000 pers som trängdes mitt i natten för att dansa och festa loss. Sturehof och sturecompagniet gick det knappt att sig in i, när man väl var inne kunde man knappt rösa sig. Laroy var snäppet lugnare men fortfarande,. helt ofattbart. Jaja, en helt galen kväll, men roligast på länge.

På dagen avr det i alla fall vattenkrig, men det har jag redan berättat om.. skulle vara i gamla stan, men det blev på gärdet istället. Och blött var det... men roligt det med. Mina fötter gör verkligen ont efter nattens alla promenader, tror vi gick runt sthlm 3 varv sammanlagt. Och juste, vi träffade min bror och det gänget och var med dom ett tag och dom var sjuka dom med. Skulle kunna berätta en hel bok..

Idag är det fest igen i alla fall,. så ingen vila för min del. Däremot ska jag fixa till mig för nattens festligheter nu. Ciao på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt galen kväll!!

Anonym sa...

Inegn slår Stockholm när det gäller fest ;)

Honey Bourbon sa...

helt rätt, helt rätt.

Anonym sa...

Så jävla överskattad skit !!!!!!!!!!!!