söndag, augusti 31, 2008

Narcisst - Chantalle


Jag har verkligen fantiserat fram min framtid idag. Men vet ni vad, jag tror verkligen det kommer vara så:
När jag är ca 20 år, kommer jag sitta ensam i min lägenhet eller nåt, med silikontuttar, botox i ansiktet och bada i massa pengar och bara bry mig om mig själv.

I dagens läge så slösar jag onödigt mycket pengar på kläder, ska genomgå min första skönhetsoperation i september. Jag tror jag är bättre än alla andra, jag älskar mig själv, ingen kille duger för mig längre (jag är väldigt ytlig), håller enbart mig själv i fokus just nu det är därför singellivet är bra. Och människor som inte kan uppföra sig vill jag bara skjuta, och dom som inte vet att man står på högersidan i rulltrappor. I stockholm vet man dirket att det är bönder, i Umeå vet man inte om det är bönder eller människor som inte vet om dagens samhälle. Och vet ni vad jag gillar höger, jag är aktiv inom MUF.

6 kommentarer:

Anonym sa...

du i ett nötskal

Anonym sa...

bra blogg, och bra att du är ärlig


Kram frida

Anonym sa...

du är säkert skön i sängen och eftertrakatd ;)

Honey Bourbon sa...

haha, tack så mycket

Anonym sa...

Underbart! Dock tror jag att en äkta narcist skulle kalla sig själv för narcist. Men det är skönt med töser som visar självförtroende, et tycks finnas allt för få som gör det nuförtiden. ha en toppendag!!

Anonym sa...

Hahah, knas du är asså. Måste du trycka ner folk för att få bra självförtroende eller?
Flytta tillbaka till Sthlm då, vafan gör du här?