onsdag, augusti 13, 2008

Inhandlat till hösten




Hejhej,. Jag har inte så mycket att berätta för er idag. Men jag läste en kommenatar om att någon ville att jag skulle lägga upp en bild på Jackan/kappan jag fått av pappa.
Den är köpt i Souk-gallerian i Sthlm på Denim for girls, kostade 2000:- av märket Tiger och den kommer vara perfekt i höst! :)

Jag kan iaf berätta en tråkig sak för er.. jag är bjuden till Sthlm fashion week på fredag för att få se en visning på Berns, men hinner tyvärr inte med det :( Riktigt tråkigt. Någon mer som heter Chantalle och vill ta min plats? ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

This topic have a tendency to become boring but with your creativeness its great.

Anonym sa...

Riktigt snygg .. :)

Anonym sa...

Vill också ha!

Anonym sa...

2000:-,.. tjejen med cashen;)

Honey Bourbon sa...

Tackar :)