tisdag, augusti 12, 2008

Dagens skämt


Hahaha,. jag har verkligen fått mig ett dagens skratt idag. Som vanligt så satt jag just nu och kollade runt lite på aftonbladet.se och jag brukar alltid kola igenom börsnyheterna.. helt plötlsligt står det där att; Homer Simpson pryder ett euro-mynt, att han har ersatt den spanske kungen. Det är tydligen inget förfalskat mynt, utan har istället manipulerats och gjorts av ett proffs.

Alltså jag menar vem har så tråkigt att den människan ens gör det och varför just Homer. hur patetiskt är inte det?! HAHAHAHA jaja roligt var det iaf,. tänk om alla mynt kommer se ut så i framtiden? Då gör jag verkligen protest:P Men iaf, tänk om dom får tag på den som har gjort det,. eller han utpekar sig själv så blir han helt plötsligt superkändis pga sin ovanliga konst? Skulle inte förvåna mig,. med tanke på hur världen är idag.

3 kommentarer:

elindahlander sa...

du, homer är nog inte den snyggaste varelsen jag sett, när jag ser homer tänker jag på någon specifik kille i kramfors med lika utputande rumpa, tänker vi på samma kille? ;)

Honey Bourbon sa...

hahahahaha, du jag tror nog vi gör det.. ;) Jag menar Homer av all:P Usch...

Anonym sa...

hahaha, homer ffs!