onsdag, augusti 20, 2008

först dagen..


Första skoldagen i 2:an är avklarad. Och för att inte komma på tal att jag känner mig gammal så känns det helt okej på ett sätt men ändå rätt dåligt från ett annat perspektiv. Skönt att komam tillbaka till rutinerna, och inte sova bort hela dagarna.
Men iaf, MITT SCHEMA ÄR TRAGISKT!!!!! börjar 08:20 varje dag och slutar halv 4 -4 varje dag. KOmemr verkligen bli en plåga och man måste ligga i redan från början när man går IB, jag tror att jag kommer vara helt slutkörd efter en månad, men kan bara ignorera annars kommer jag inte klara slutterminsproven (MOCKS).

Imorgon ska jag köpa ett gymkort iaf, ska bli skönt att komma igång med träningen igen, man blir så mycket piggare då på ett sätt.

Efter skolan idag iaf så gick jag på stan lite, köpte med mig sushi hem idag igen som jag åt alldels nyss. Efter att jag köpt sushi satte jag mig på costas tog en vanilj-latte och njöt, med mig själv:) Sen gick jag in på en affär såg en ursöt, gudomlig klänning som jag bara måste haffa, priset var rätt safftigt men jag får be mamma och pappa att sätta in pengar på kontot. Förutom det så såg jag en grå kofta med massa mönster och färger från Tiger som verkligen väckte ha begär. Perfekt när höstens stora trend är stickat och oversize. Så den ska jag också ha :)

Har också insett att jag handlar kläder för att trösta mig själv,. inte bra. Men jag blir iaf glad och det är huvudsaken!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vårat schema är itne heller bra! DET SUUUGER!

Anonym sa...

shoppingberoende?

Honey Bourbon sa...

Ibland måste man få trösta sig själv

Anonym sa...

jobbigt:(